L’Espanyol supera la barrera dels 24.000 socis

La campanya d’abonaments del RCD Espanyol per a la temporada 2024-25 segueix a molt bon ritme i les xifres a hores d’ara de la campanya, quan encara resten tres setmanes per al primer partit de LaLiga EA Sports en el RCDE Stadium davant la Real Sociedad, són considerades molt positives des de l’entitat. La xifra, actualitzada avui, és de més de 24.000 socis sumant renovacions i noves altes; en concret, són 24.302 els socis han renovat el seu vincle amb el club.

“Fes-ho per mi. Fes-ho per tu. Continuem lluitant”

La campanya de renovació d’abonaments de l’Espanyol d’aquest estiu, que porta el lema “Fes-lo per mi. Fes-ho per tu. Continuem lluitant”, va ser presentada el passat 5 de juny. Les principals novetats són la creació d’una graderia familiar, situada en els sectors 103,104, 134 i 135 de Tribuna Presidencial, on tenen cabuda les famílies amb un mínim de tres membres, sempre que un d’ells sigui menor de 15 anys. El preu és de 170 per als menors de 15 anys i 280 per als majors de 16. També es proposen diferents tipus de descompte per als abonats, com per exemple per pertànyer a una penya, per discapacitat, per ser pensionista o per estar en situació d’ERTO o desocupació. Així mateix, serà premiada l’assistència i fidelitat: si una persona assisteix al 100% de les trobades, rebrà 30 de descompte a les botigues oficials del club i una invitació a esdeveniments exclusius. Per part seva, els socis amb més de 75 anys d’antiguitat tenen el carnet de soci gratuït o el seu valor a descomptar en l’abonament.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *