Stage Front defensa que han estat ells i no l’Espanyol qui han resolt el contracte que els unia

Des d’Stage Front donen la seva versió de la ruptura amb l’Espanyol, a qui acusen d’haver incomplert punts pactats al seu acord.

La setmana passada, els mitjans ens fèiem ressò d’un comunicat emès pel RCD Espanyol anunciant que havia rescindit el contracte amb Stage Front, empresa nord-americana de ticketing que en funció d’un acord per la venda del ‘naming right’ de l’estadi havia donat nom a l’RCDE Stadium; l’entitat blanc-i-blava va anunciar també en la seva nota oficial que emprendria accions legals contra Stage Front per un suposat impagament i incompliment del contracte donant per finalitzar aquest acord.

Fonts d’Stage Front, per part seva, neguen la versió donada per l’Espanyol, i insisteixen que han estat ells i no el club perico qui han resolt l’esmentada relació contractual, argumentant que els incompliments han estat per part de l’entitat i no d’ells. En concret, defensen que “va ser Stage Front qui, amb data 10 de juny de 2024, es va veure obligada a resoldre el contracte amb fonament en l’incompliment essencial del mateix per part del RCDE”. Consideren des d’Stage Front que l’Espanyol hauria incomplert “l’obligació de permetre la venda d’un nombre mínim d’entrades a un preu igualment mínim d’entorn de 50 euros, de manera exclusiva, a través de la plataforma tecnològica de venda d’entrades d’Stage Front”, que era part del “pacte essencial pel qual Stage Front va acceptar formalitzar el contracte amb el RCDE”. Dit d’una altra manera, i sempre segons Stage Front, el club no hauria permès vendre, en exclusiva, el nombre mínim d’entrades a través de la seva plataforma tal com defensen reflecteix el contracte.